Scooter

  • Marcella

    Hallo,

    Wij willen gaan naar Madeira en willen het eiland met eigen vervoer bekijken. Is het naast autohuur ook mogelijk om een scooter te huren? Is dit veilig of zijn de wegen en verkeer hier niet geschikt voor?

    Alvast bedankt!

  • esther&mike

    Ik zou niet met een scooter op pad gaan!! Vooral ivm het vele klimmen, dalen en haarspeldbochten. Ik denk dat een (brom)scooter niet tegen de bergen op kan rijden. De wegen zijn op zich niet slecht maar het is niet verantwoord om met een scooter op pad te gaan. Ook is er op sommige plaatsen gevaar voor vallende stenen en dat is ook een reden om geen cabrio te huren. Huur gewoon een auto en ga niet op avontuur met een scooter. Te veel risico.

  • Frank Peze

    Beste lezers van dit prikbord,

    het duurt nog een hele tijd maar 28 september vertrekken we naar Madeira voor twee weekjes vakantie. De voorpret is natuurlijk nu al erg leuk. We zijn ook druk doende om te kijken naar de autohuur. Kan iemand mij vertellen wat wijs is? Kunnen we nu beter in Nederland via internet een auto huren, of is het beter om dat begin oktober ter plaatse te doen. Omdat we niet meer in het hoogseizoen zitten hoeven we waarschijnlijk niet bang te zijn dat er geen auto's meer voorhanden zijn. Ook hebben we al op Zoover kunnen lezen dat we in het hotel waar we verblijven (Albergaria Dias) ook vrij goedkoop een auto kunnen huren, maar of dat echt zo is weten we niet. Alle hulp is dus welkom.

  • jane

    graag informatie over huren van scooters op madeira is dit mogelijk