2010 tweemaal welke reisorganisatie

  • piet

    Wij hebben de smaak te pakken en gaan in 2010 wederom tweemaal naar madeira. Auto erbij en wij vermaken ons wel. In canico de baixco zelfde hotel, 's-avonds lekker even buiten de deur eten en daarna nog even een terrasje. Welke reisorganisatie is momenteel voordelig en heeft de hoogste vroegboekkortingen….

    En autohuur??

    graag hoor ik jullie reactie

  • Paula

    Hoi Piet,

    Hebben jullie Funchal zelf al eens overwogen? Heb je wel 's-avonds veel meer te doen en heel veel meer keus in restaurantjes.

    Ken je vakantiekaart? Scheelt 5% op je reissom. Niet alles is via hun te boeken, maar wel ook vliegen van bijvoorbeeld Dusseldorf mogelijk. (Gewoon googlen op vakantiekaart)

    En verder, Arke, bex reizen, sunweb, d-reizen, palmboom, jiba. Gewoon even goed opletten.

    Heel leuk, omdat het altijd buiten Funchal is en hele aparte hotels enz. is Eliza was here. Maar die is wel in verhouding iets duurder wellicht, maar wel altijd met huurauto. Maar pas alstublieft wel op als je gaat rijden op Madeira.

    Ik ben (samen met mijn man) al heel vaak op Madeira geweest en vind het er erg leuk. Ik vertel er graag over, dus laat het me weten als ik je nog ergens mee kan helpen.

    En ken je deze website: madeiraarchipelago.com ?

    Ik zou het leuk vinden als je eens bij mijn foto's kijkt, registred photographers, ik ben de enige Paula!

    Fijne Kerst al vast.

    Groetjes,

    Paula

  • Esther & Mike

    Er zijn inderdaad meerdere reisorganisaties met Madeira in het programma. Wat betreft prijzen weet ik niet alles maar wel dat een reis inclusief auto goedkoper is dan later (ter plekke) huren. Een accomodatie in Funchal biedt zeker meer levendigheid maar ook meer drukte. Funchal is nu eenmaal een behoorlijke stad met alle daarbij behorende zaken (verkeer, parkeerproblemen etc.). Persoonlijk zou ik kiezen voor een hotel/appartement buiten Funchal, je kan altijd de ‘gezelligheid’ opzoeken. Aanrader: Calheta Beach te Calheta, hotel of appartement. Modern, goed verzorgd en op een van de zonnigste plekjes van Madeira. Want je weet op Madeira schijnt lang niet altijd de zon!

  • Denise

    Zelf ben ik enorm enthousiast over eliza was here. Kleinschalige huisjes en altijd met een huurauto. Perfect. Je moet alleen wel even goed kijken waar je wilt zitten op Madeira, omdat sommige hotelletjes en appartementen wat afgelegen liggen. Succes :-)

  • Heleen

    Als ik jou was, zou ik in ieder geval altijd online boeken. Dat is nou eenmaal goedkoper dan via het reisbureau of dan via vakantiekaart (is ook gewoon een reisbureau). De online organisaties hoeven niet al die commissies af te dragen aan de reisbureaus, waardoor zij veel goedkoper kunnen zijn. Dus denk aan online organisaties als www.sunweb.nl, www.jiba.nl, ferio.nl en www.vaya.nl voor de laagste prijzen.

    Succes, Madeira is een mooi eiland!

  • jaap

    Kijk eens op: madeiravakanties je vind er reistips en je kunt op deze site meteen vakantie aanbiedingen vergelijken.

    Groet,

    Jaap

  • Freya

    Een aanrader is eliza was here; auto en hotel of appartement! Geen massa, maar juist lekker weg van de drukke plekken. Een aanrader vinden wij quinta das eiras… als je er van houdt :-)

  • M. Huijers

    Goedemorgen,

    Ik heb zojuist geboekt via Travel Troef.nl

    Kijk goed rond naar welk hotel je heen wil en verglijk dan eerst even de prijs bij hun!

    Je krijgt standaard al 5 % korting!

    Geweldige service ( hebben ook een reisbureau in gorinchem Arkel reisbureau).

    Wij gaan in mei naar Funchal en verblijven on het hotel Porto Mare .

    Hoop dat je er wat aan hebt en veel reisplezier.

    Groetjes, Monica

  • piet

    we hebben inmiddels geboekt, 2 x 2 weken canico, four vieuws oasis atlantic via oad(rechtstreeks) superior kamer/appartement. Hebben we afgelopen jaar ook gehad en dat is reuze bevallen. Nu nog de autohuur, gaarne jullie suggesties hiervoor

    piet Schreef:

    ——————————————————-

    > Wij hebben de smaak te pakken en gaan in 2010

    > wederom tweemaal naar madeira. Auto erbij en wij

    > vermaken ons wel. In canico de baixco zelfde

    > hotel, 's-avonds lekker even buiten de deur eten

    > en daarna nog even een terrasje. Welke

    > reisorganisatie is momenteel voordelig en heeft de

    > hoogste vroegboekkortingen….

    > En autohuur??

    > graag hoor ik jullie reactie

  • Minerva

    Your atlrice perfectly shows what I needed to know, thanks!