mijn website over madeira

  • @lber10

    hallo,

    ik ben webdesign aan het leren en heb mijn eigen vakanties als project gebruikt.

    onze eigen ervaringen op het prachtige madeira van enkele jaren geleden zal je kunnen aantreffen op deze webpagina: http://www.albertinevandebosch.be/madeira.html

    veel lees- en kijkplezier en hopelijk kan je er een beetje je voordeel uithalen.

    groetjes @lber10 en jeff

    eilandliefhebbers

  • wija

    Hoi Albertien,

    Mooi eiland he? Ik ben er ook meerdere keren geweest en helemaal verslingerd

    aan Madeira. t Voelt een beetje als een tweede thuis voor me.

    Veel plezier en succes met je website!

    Groetjes,

    Wija.

  • @lber10

    hallo

    ik betrap mij erop dat ik nog dagelijks denk aan madeira. en nu zeker … gezien de toestanden met het slechte weer van een tijd geleden.

    laat je hierdoor niet weerhouden. de mentaliteit en de natuur is en blijft overweldigend. iedereen moet er ooit eens geweest zijn….

    gewoon doen ….

    gr @lber10

  • Paula

    Hoi Albertine,

    Ziet er leuk uit hoor de website.

    Ik zag dat je een opmerking maakt over de kanarie. Als je een link plaats naar mijn foto's op madeiraarchipelago.com (registred photographers Paula de Keijser) dan nodig ik je uit om de foto die ik van kanaries heb gemaakt op Madeira, ook op je website te plaatsen.

    De voledige link naar mijn foto's komt niet goed over als ik hem in dit bericht zet, dus moet je even doorklikken zoals boven omschreven en als je dan bij mijn albums komt kun je de link oppikken.

    Als je de foto gebruikt zou ik het leuk vinden als je het me nog even laat weten.

    Mvg,

    Paula

  • @lber10

    hallo paula,

    bedankt voor je opmerking. komt in orde en is ook de bedoeling, alleen op dit moment zit ik even stop. mijn eigen laptop heeft een probleempje en op deze pc heb ik geen dreamweaver om wijzigingen op mijn site aan te brengen. volgende week zou alles in orde zijn. dan kan ik weer aan de slag.

    als ik zover ben laat ik je altijd iets weten. nog bedankt voor de uitnodiging.

    je hebt echt prachtige foto's.

    gr @lber10

  • @lber10

    hallo paula,

    kijk eens even naar mijn pagina over madeira:http://www.albertinevandebosch.be/madeira.html

    ik heb een mooie foto, door jou gemaakt, over de ‘canarios’ op madeira erbij gezet alsmede een link naar madeiraarchipelago.com

    bevalt het je ?

    gr albertine