autohuur

  • Frits Luitjes

    Hallo Madeira fans

    In september aanstaande gaan wij na 27 jaar weer eens terug naar madeira.zijn daar driemaal in hotel Atlantis geweest.

    Nu willen wij een auto daar gaan huren,maar op de site staan geen links.

    Heeft iemand een goede tip voor ons?

    Dank.

    Frits en Marianne

  • Jaap

    Ik heb hele goede ervaringen met www.sunnycars.nl Is een Nederlandse aanbieder. Site ook in het Nederlands.

    Misschien niet de goedkoopste maar heeft wel een prima verzekering. Wordt ook aanbevolen door de ANWB.

  • piet0101

    Frits,

    Goed om te horen dat je een keer weer terug wil naar Madeira. Wij zijn sinds een aantal jaren fervente madeira bezoekers en willen niet meer anders. Onze vaste stek is canico de baixo, hotel four views oasis een echte aanrader, diverse nederlandse reisorganisaties gaan hier naar toe.

    Autohuur kijk eens bij Car del Mar, ik heb hier zeer goede ervaringen mee!!!

    Informatie over madeira kijk op tobiinmadeira.com

  • Rob

    Hallo , wij gaan eind augustus voor de eerste keer naar Madeira en hebben en auto gehuurd via het reisburo bij Sunnycars. Komen de auto bij het hotel afleveren en ook weer ophalen. Dus beter kan niet en de prijs viel eigenlijk wel mee.

    Groetjes en veel plezier op Madeira , Rob.

  • Sandrina

    Wij hebben hele goed ervaring met Cars4holliday

    http://www.cars4holidays.com/en/portugal/car-hire-portugal

    Al een stuk of 6 keer een auto gehuurd en gelukkig nooit problemen gehad. Zowel in Spanje als in Portugal zijn zij tussenpersoon van auto's. Je bent in de meeste gevallen all risk verzekerd er komt alleen nog vaak banden en daken bij van een paar euro.

  • piet

    www.cardelmar.com is echt stukken goedkoper, volgens mij bijna de heflt. Ik heb zeer goede ervaringen met car del mar. Inmiddels al 5 jaar lang 2 x per jaar auto op Madeira gehuurd.