Ferry Porto Santo

  • Frits Luitjes

    Hallo Madeira fans.

    Wij zijn voornemens als wij op Madeira zijn een mini cruise naar Porto Santo te maken incl. eiland tour.Zijn er mensen op dit prikbord die weten of dit de moeite waard is ?

    ik verneem het graag.

    Groeten van

    Frits en Marianne

  • Dorien Potkamp

    Frits en Marianne,

    Porto Santo is een klein eilandje en voor een mini strandvakantie is het zeker een leuke afwisseling. Je kunt er een fikse strandwandling maken. Een mooi strand. Het heeft een paar kleine dorpjes. Een eilandtour kun je in een open bus maken en zo krijg je een goede indruk van het eiland

    Het is absoluut niet te vergelijken met Madeira een totaal ander eiland, maar erg leuk voor een paar dagen. Het hangt van jullie tijd af hoe lang jullie op Madeira zijn, want Madeira heb je niet zomaar in een paar dagen bekeken (als je van wandelen houdt).

    groeten Dorien

  • Jordy Caris

    Ook ik moet nog op vakantie naar Madeira en ook wij zijn voornemens om de mini cruise te maken.

    Gewoon doen is mijn advies. Op internet zijn prachtige foto's te vinden van Porto Santo dus het lijkt mij ook zeker de moeite waard om er een dag heen te gaan. Je kunt je er zeker een dag amuseren lijkt mij. In de zomermaanden gaan er wel veel mensen van Madeira zelf op vakantie naar Porto Santo.