Madeira in september/hotel Lido Atlantico

• Kyona

Hoi hoi,

Wij hebben plannen om begin september voor de eerste keer naar Madeira te gaan.

Iemand ervaring met het weer in die tijd?

Kunnen we dan al een paar regenbuien verwachten of valt dat allemaal wel mee en zijn ze snel overgewaaid?

We willen naar hotel Lido Atlantico, heeft iemand daar al ervaringen mee?

Hotel is nieuw sinds winter 2008 dus kan er eigenlijk nog weinig over vinden.

Op zoover zijn nog geen een beoordelingen.

Kamers zien er in ieder geval toppie uit, maar ben benieuwd naar het eten ;-) en dan vooral naar het diner.

Alvast bedankt.

Mvg,

Kyona.

• Paula

Ik heb persoonlijk geen ervaring met dit hotel. En dat is ook niet raar, want het is net nieuw. Het is vorig jaar geopend.

Ik zou je afraden om half pension te nemen. Je kan op Madeira heerlijk uit eten en ook voor redelijk tot goedkope prijzen.

Vlakbij jullie hotel zit bijvoorbeeld een chinees restaurant. Heel anders dan onze chinees, maar wel heel erg lekker.

En ik heb nog wel een aantal tips voor je.

Het weer is waarschijnlijk nog heel erg lekker in September. Kijk je loopt altijd risico op een buitje. Maar je kunt ervan uitgaan dat je savonds nog gewoon buiten kan eten.

Nog even een andere tip.

Als je van plan bent om een auto te huren vraag dan eerst of er een parkeerplaats bij het hotel zit. Zo niet dan wordt het erg lastig om je auto daar in de buurt kwijt te raken.

Als je geen auto huurt en je wilt toch wat van het eiland zien, dan heb ik het adres van een taxi chauffeur die goed engels spreekt en ook een beetje zuid afrikaans. Je bent dan wel iets meer kwijt als wanneer je een excursie boekt maar dat is het echt ruimschoots waard.

Mvg,

Paula

• gerrie

weet iemand of er een waterkoker op de kamer is?ik meen dit ergens te hebben gelezen maar kan het niet meer terug vinden