Heeft iemand slechte ervaringen met de reisorganisatie Ilizawashere?
Eigenlijk juist niet.
Ze waren erg behulpzaam toen we een autoongeluk hadden gehad. Het duurde alleen een aardige tijd voor we het eigen risico terug hadden, maar dat is dus eigenlijk de verzekering.
Jij wel?
Afhankelijk van wanneer je gaat, zou je wellicht ook kunnen kijken of je op niet goedkoper uit bent als je zelf je reis samenstelt.
Ik wilde boeken via ElizawasHere maar die bleek toch duurder te zijn dan als ik het zelf regel! Hetzelfde Hotel+Vlucht Transavia+ autohuur.!!
Dus voordat je boekt via zo'n touroperator, kijk eerst zelf of je het zelf niet goedkoper kunt regelen. Die 450 euro extra die ze erop verdienen kun jij zelf beter gebruiken voor souvenirs of een luxere huurauto met open dakkie bijvoorbeeld :-).
Ik heb juist goede ervaringen met elizawashere. Ik wilde vorig jaar een lastminute boeken. Prima geholpen, leuke plek en zelfs na de vakantie uitgenodigd voor een wijnproeverij. Daarvoor had ik gekeken bij transavia. Ik was 400 euro p.p. duurder uit! Mijn ervaring is dus louter positief, maar checken kan nooit kwaad.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?