Terug van Madeira

• Vera

Hallo iedereen en in het bijzonder Esther,

Ik had reeds een bericht achtergelaten na onze reis, maar is tussen de berichtjes van Ingrid verzeild geraakt. Ik moet zeggen Madeira is ons heel goed meegevallen. We zijn niet gaan snorkelen, hebben heel wat rondgereden maar toch genoeg tijd genomen om het eiland in ons op te nemen. Voor mij mochten er nog wat dagen bijgeweest zijn.

De pico Ariero ligt heel mooi en die wandeling moet de max zijn denk ik zo. Wij zijn enkel tot het eerste uitkijkpunt gewandeld wat zelf niet gepland was. Hebben heel veel geluk gehad met het weer. De zon scheen boven de wolken wat prachtige beelden gaf.

De manier hoe het dorpje Failal in de natuur ligt vond ik heel bijzonder. Was heel mooi. Nu er zijn eigenlijk geen plaatsen waarvan ik denk het is niet mooi. Madeira is heel groen en dat op zich is prachtig.

Bedankt voor al de goede tips Esther die je me gaf. Madeira kon ons heel goed bekoren.

Vriendelijke groetjes,

Vera

• marga de kivit

ik ga 12 augustus naar madeira, ook voor het eerst vliegen. ik hoop dat het er erg mooi is. zo te horen wel. ik ga nar het paaltsje canico of zoiets. ben je daar ook geweest?

• Esther

Vera,

Bedankt voor je leuke reactie. Zo te lezen is Madeira goed bevallen. En ik heb je bericht tussen die van Ingrid al eerder gelezen!

Groet,

Esther

• willem

Wij gaan volgende week voor een week naar Madeira. Zijn er nog dingen die je daar echt moet zien of doen??