porto santo en prijs

• saborina

Hoi

Ik wil met mijn vriend naar Porto Santo maar kan niets vinden op de site van http://www.portosantoline.pt/psl/index.php?option=com_expeditareservas&Itemid=224#er_pos

over de prijs. Als ik een dagtrip intyp dan krijg ik een melding .

Ik reis zonder auto of andere baggage. Weet iemand wat dat ongeveer kost.

Gewoon een dagje.

Ik ga zelf wel naar de boot en heb een hekel om opgehaald te worden door een een of domme toeristenbus. Oeh daar heb ik zo'n hekel aan. Ik wil graag zelf bepalen en niet uren in een bus te zitten.

Weet iemand wat het ongeveer naar Porto Santo kost?

Mijn grote dank!!

• Bart

Beste Saborina ,

Volgens de folder die ik in huis heb van de Porto Santoline en geldig tot 31 december 2010, kost een retourticket in de toeristenklasse euro 42,10 per persoon. De overtocht van Funchal (Madeira) naar Vila Baleira ( Porto Santo) duurt ongeveer 2 uur en 15 minuten. Dit tarief is inclusief de transfer van diverse hotels in Canico en Funchal naar de haven van Funchal. Uiteraard kun je ook op eigen gelegenheid naar de haven van Funchal gaan. De boot vertrekt ‘s morgens om 8 uur. Vanaf Porto Santo vertrekt een transfer vanaf hotel Torre Praia 40 minuten voor het vertrek van de boot naar Funchal, maar ook daar kun je natuurlijk op eigen gelegenheid naar de haven gaan. Als ik het goed heb ben je ’s avonds zo rond een uur of 10 weer terug in Funchal.

Met vriendelijke groet,

Bart.

• Bart

Beste Saborina:

Van de website van Porto Santolines “geplukt”: (de Engelse versie):

Let op dat de vermelde prijzen enkele reis zijn (toeristenklasse en 1ste klasse), vandaar mijn euro 42,10 (2x 21,05) voor de toeristenklasse.

One Day Cruise 2010

Porto Santo Line has an unforgettable One Day package in a unique mini cruise along the south coast of Madeira, aboard the ferry boat “Lobo Marinho”.

The One Day Cruise includes transfers in Funchal, Caniço and Porto Santo.

The ferry boat leaves Funchal in the morning and returns at the end of the day (see timetable).

February to March April to September

Tourist Class 21,05* 25,75**

1st Class 31,90* 36,20**

*Enclosed all taxes. Prices per person, for one way ticket. For just 2,95€ more, includes Transfer (Funchal,

Caniço and Porto Santo.

**Enclosed all taxes. Prices per person, for one way ticket. For just 2,75€ more, includes Transfer (Funchal,

Caniço and Porto Santo.

Met vriendelijke groet,

Bart.

• saborina

Bart

Super bedankt voor je informatie. Wij wilde ooit van Valencia/Gandia naar Ibiza gaan met de boot en dat koste 300 euro retour met zijn 2en.

Voor een dagje echt veel natuurlijk

Dat is natuurlijk echt heel veel. Vandaar mijn vraag.