Hoi Ester
Ik had al in januari geboekt en kwam er pas later achter dat het wel een mooie plek was,maar niet de zonnigste gedeelte van het eiland is.
Dat is dus mijn eigen schuld.
Ja ,wij hadden gelijk van af het vliegveld een auto tot onze beschikking.
Maar het was gewoon deze periode gewoon erg matig weer op het hele eiland.
Ik kom zelf vaak op de Azoren en ook daar is het weer nooit stabiel in deze maanden.april,mei en juni.
Maar wij hebben gewoon niet echt kunnen doen wat wij wilde,zoals de hoogvlakte goed bekijken,deze was konstant in de mist gehuld.
Laat ik zo zeggen,wij hebben voor het mooie te veel in de auto moeten zitten en rijden ,om wat van het eiland te kunnen zien.
Het eiland viel mij daardoor wat tegen,ook wel doordat wij misschien te veel verwend zijn op de Azoren,waar ik elk jaar wel een keer kom.
Daar is toch nog wat rustiger en gemoedelijker dan op Madeira .
vooral Floris,Faial,Sao Jorge,Pico en Sao Miguel zijn mooie eilanden.
Maar het natuurlijk nergens mooi,als je bijna alleen maar regen en mist tegenkomt,ook thuis niet.
Op het eiland hadden wij best wel een mooie casia,maar helaas werd de verwarming te wienig aan gezet,waardoor wij het ook s,avonds het eigenlijk altijd koud hadden,dus vaak met jas aan in de kamer een glas madeira gedronken.Ook gelijk 2 mooie schapenwollen vesten gekocht om niet aldoor met de jas aan in het huisje door te brengen. groetjes en iedereen op Madeira een goede en vooral een zonnige vakantie te gewenst Cees Meijer