Hallo Madeira-liefhebbers,
Wij zijn van plan om 20 juni naar Madeira te gaan naar het plaatsje Gaula … nu weten we al dat het er heel rustig is, maar we hebben er een auto bij ALS we het gaan boeken.
Nu zag ik al berichten over dat het lastig is om te parkeren bij de stadjes/dorpen. Ik vind een stukje lopen echt niet erg, maar er is toch wel ergens een parkeerplekje te vinden neem ik aan? Lijkt me sterk dat er in een dorp niet een plekje te vinden is om je auto neer te zetten, zodat je even rond kunt lopen en wat dingen kunt bekijken?
Verder zit ik alleen nog te twijfelen vanwege het weer … het hoeft voor mij geen 30-35 graden te zijn dat je je rot zweet zoals in Griekenland etc, maar het is toch niet zo dat wanneer je in je zomerkleren (rokje/hempje) loopt het te koud is? Ik neem aan dat je 's morgens gewoon lekker in het zonnetje kunt ontbijten? Ik lees namelijk allemaal berichten over vesten en lange broeken, daarvoor ga ik niet op zomervakantie :-) Wil graag een beetje van alles …
Heeft iemand hier een beetje ervaring mee? Ik weet dat het per jaar kan verschillen, maar over het algemeen genomen.
Lijkt me verder een onwijs mooi eiland.
Gr. Tata