madeira is en blijft mooi,met de inzet van de bewoners, fantastische mensen!!!

  • piet

    zie dit filmpje om youtube, zegt genoeg. Steun deze mensen door het eiland te bezoeken

    http://www.youtube.com/watch?v=9H_yc00IPyQ&feature=em-share_video_user

  • Jordy Caris

    Ik snap je bericht waarom mensen Madeira moeten bezoeken maar denk dat dit filmpje eerder afschrikt dan aanmoedigd om naar Madeira te gaan. Over 2,5 week zit ik er, maar ik houd mijn hart vast voor eventuele grote(re) bosbranden.

  • piet

    Dag Jordy,

    weet niet waar je exact verblijft maar de branden zijn merendeel in de onbewoonde gebieden en geen toeristencentra. Iedereen is zeer alert, blijkt dat de branden aangestoken zijn en dat inmiddels de daders opgepakt zijn. Geniet van jouw vakantie daar.

  • John

    Hi allemaal, wij zijn 6 augustus 2012 teruggekomen van een fantastische vakantie van 12 dagen. Een bijzonder eiland, lekker klimaat en aardige mensen. We hebben de geblakerde resten gezien, afschuwelijk. Maar te gelijkertijd heeft het eiland zat mooie plekken over waar het fijn vertoeven is.

  • saria

    Gelukkig hersteld de natuur zich wel snel. Heb vroeger in Griekenland gewoond en pistachbomen waren allemaal afgefikt. Binnen 5 jaar was 80% weer hersteld. Vind het ook een prachtig eiland. Portugezen zijn vriendelijk mensen,alleen op het vasteland is het eng om te rijden. Madeira is wat betreft wat fijner om te rijden. Veel stijlen stukken. Zo stijl zelfs dat ik dacht we klappen met de auto naar achteren. :)-D

    Ook qua natuur is een prachtig eiland. Mijn mooiste vakanties zijn Madeira en Noord Spanje vooral Asturia's (jammer alleen dat dat Asturias veel regen heeft)