Rondreis: wat beslist zien/meemaken?

  • Arjan

    We zijn in september voor het eerst op Madeira en willen het eiland zien. Wat moeten we beslsit zien? En wat kunnen we beter links laten liggen? Alle tips zijn welkom!

  • Ingrid H

    Hallo Arjan,

    Wat leuk dat je naar Madeira gaat. Zelf ga ik ook in september. Wij komen al jaren naar Madeira voor vakantie. Helemaal verliefdop het eiland met mooie natuur en lieve mensen

    Ik heb van de week met Jordi geschreven over hoe of wat in Madeira. Hier heb ik een aantal tips neer gezet, misschien heb je er wat aan. Dus moet je even bij Jordy kijken op dit forum.

    Als je meer wilt weten mag je altijd vragen.

    Succes.

    Groet Ingrid

  • Travellove98

    Madeira is heel divers, waardoor er overal op het eiland genoeg te ontdekken is. Daarom is een rondreis op Madeira zeker aan te raden! Plekjes die je moet bezoeken zijn; de hoofdstad Funchal waar je ook prima een aantal dagen kan verblijven, het stadje São Vicente en de vulkanische grotten en de natuurlijke zwembaden van Porto Moniz. Als je van strand houd zou je het eiland Porto Santo nog kunnen bezoeken voor 9 kilometer aan goudgeel zandstrand. Voor een wandeling zijn de levada wandelingen aan te raden, maar ook de hoogste toppen Pico do Arieiro en Pico Ruivo. Veel reisplezier!